Digitale bibliotheek

1.033 documenten

Vul zoekcriteria in
Vul hier een trefwoord in waarop u wilt filteren.
Periode
U kunt hier een specifiek type document kiezen, zoals brochures of jaarverslagen.
???search.filter.firstcategory.hint???
Sorteren op:
  1. Monitor betalingsachterstanden: nulmeting 2008

    Resultaten van de eerste van een tweetal onderzoeken naar de omvang en achtergrondkenmerken van huishoudens met een ...

    Rapport | 01-11-2008

  2. Langdurig in de WAO

    In dit onderzoek worden de kenmerken van mensen die instromen in de WAO vergeleken met mensen die al langere tijd een ...

    Rapport | 01-11-2008

  3. Aan het werk met functionele beperkingen

    Wat en waarom In november 2008 is het rapport ‘Reëel in werk’, Universiteit Maastricht verschenen.

    Rapport | 01-11-2008

  4. Verder op weg naar integrale dienstverlening

    Een van de speerpunten van het huidige kabinet is het verhogen van de participatie van burgers in de samenleving. Om dit te ...

    Rapport | 01-11-2008

  5. Gewoon een kans. Ervaringen van jonggehandicapten op de arbeidsmarkt

    In dit subsidierapport wordt inzicht geboden in de ervaringen van werkende jonggehandicapten en jongehandicapten die op zoek zijn ...

    Rapport | 01-11-2008

  6. Zachte factoren en werkhervatting

    Waarom en wat De laatste jaren is er steeds meer aandacht voor de invloed van zachte factoren op (snelle) werkhervatting. ...

    Rapport | 01-11-2008

  7. KM 08-15 Ontwikkeling werkaanbod 2009 bij tegenvallende economische ontwikkeling

    Door de financiële crisis zijn de economische vooruitzichten verder verslechterd. Het is daarom raadzaam om rekening te houden ...

    Rapport | 01-10-2008

  8. KM 08-16 Arbeidsparticipatie, een onderzoek naar Europese systemen en praktijken

    Denemarken, het land waar het “Corporate Social Responsibiltiy’ beleid het meest ver is doorgevoerd, kent een gedecentraliseerde ...

    Rapport | 01-10-2008

  9. KM 08-09b Conceptmodel klantgerichtheid UWV, detailanalyse

    Doordat de verscheidene klantonderzoeken en de analyses van de klachten los van elkaar staan en op verschillende wijze ...

    Rapport | 01-10-2008

  10. De aansturing van casemanagers en uitvoeringskantoren bij re-integratie

    De lijst van onderzochte mogelijke ‘prikkelcomplicaties’ maakt duidelijk dat plaatsingsprikkels bij re-integratie niet als ...

    Rapport | 01-10-2008